Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software

  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    » Νέα θέματα forum

      » Τυχαία θέματα

        Paulos

        Πώς η επικοινωνία μέσω SMS «απογειώνει» μια τουριστική επιχείρηση

        Ξεκίνησε από: Paulos, αναρτήθηκε στις 20/03/2019
        Μετά την περασμένη χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό, όλες οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για διατήρηση της ανοδικής τάσης, τουλάχιστον στις περισσότερες περιοχές της χώρας. Το 2018 καταγράφηκαν πάνω από 33 εκατ. αφίξεις τουριστών, αυξημένες κατά 10%, με τις ταξιδιωτικές εισπράξεις να αυξάνονται κατά 1,48 δισ. ευρώ (άνοδος 10,1% σε σύγκριση με το 2017). Παράλληλα, σημάδια ανάκαμψης παρουσιάζει ο εσωτερικός τουρισμός, καθώς το 2017 πάνω από 4,5 εκατ. Έλληνες πολίτες πραγματοποίησαν 7,5 εκατ. ταξίδια εντός της χώρας.

        Πώς όμως θα αξιοποιήσουν τη δυναμική του κλάδου οι 49.000 και πλέον επιχειρήσεις και επαγγελματίες του τουρισμού; Η τεχνολογία τους προσφέρει αρκετά εργαλεία. Ένα από τα πλέον αποτελεσματικά είναι το SMS: ένα κανάλι άμεσης και δυνητικά εξατομικευμένης επικοινωνίας είναι ιδανικό για επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους: από και μία αεροπορική εταιρεία μέχρι ένα εξειδικευμένο ταξιδιωτικό γραφείο, και από μία μεγάλη ξενοδοχειακή αλυσίδα, μέχρι έναν μικρό ξενώνα.

        «Η επιτυχία των εταιρειών που προσφέρουν τουριστικές υπηρεσίες εξαρτάται απόλυτα από τον χρόνο και τις ταχύτατα μεταβαλλόμενες συνθήκες των ταξιδιών», δηλώνει ο Andrzej Ogonowski, ο Brand & PR Director της SMSAPI. «Τα μηνύματα SMS μπορούν να αποστέλλονται απευθείας σε οποιονδήποτε διαθέτει κινητό τηλέφωνο, ακόμη αν δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο», σημειώνει ο κ. Ogonowski. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά, πάνω από το 70% των SMS διαβάζονται μέσα σε πέντε λεπτά από την αποστολή τους. H SMSAPI δραστηριοποιείται με αξιοσημείωτη επιτυχία και στην Ελλάδα, με τα ελληνικά να είναι μία από τις πέντε γλώσσες που υποστηρίζει η πλατφόρμα. Η διαρκής άνοδος της πλατφόρμας πιστοποιείται από την πορεία της το 2018: κατά τη διάρκεια της χρονιάς οι 6.700 ενεργοί πελάτες της σε όλο τον κόσμο απέστειλαν 990 εκατ. SMS. Πρόσφατα επίσης η πλατφόρμα ανανεώθηκε με νέα χαρακτηριστικά, όπως η ταυτοποίηση SMS και η δυνατότητα opt-out.

        Ένα SMS «σώζει» το ταξίδι

        Μία από τις βασικότερες και πιο χρηστικές υλοποιήσεις της επικοινωνίας μέσω SMS στον τουριστικό κλάδο είναι η αποστολή ειδοποιήσεων κατά την κράτηση και λίγες ημέρες ή ώρες πριν από το ταξίδι, όπως και οι ενημερώσεις για αιφνίδιες αλλαγές, ακυρώσεις και άλλες απρόβλεπτες παραμέτρους των ταξιδιών.

        H πανίσχυρη και ιδιαίτερα εύχρηστη πλατφόρμα επικοινωνίας της SMSAPI προσφέρει στους επαγγελματίες του τουρισμού τη δυνατότητα αξιοποίησης όλων των πλεονεκτημάτων της επαγγελματικής χρήσης των SMS. Εξίσου χρήσιμα είναι αντίστοιχα μηνύματα με υπενθυμίσεις για κρατήσεις σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, για εισιτήρια μεταφορικών μέσων, μουσείων, εκδηλώσεων, και πολλών ακόμη. Οι επαγγελματίες μπορούν να εξατομικεύσουν τα μηνύματα ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη τους, προσφέροντας παράλληλη μια προσωποποιημένη εμπειρία, που είναι ιδιαίτερα καθοριστική για όσους ταξιδεύουν.

        Ένα πολύ βασικό πλεονέκτημα του SMS είναι ότι συνδέονται με πολύ υψηλούς δείκτες εμφάνισης και ανάγνωσης – σε πολλαπλάσια ποσοστά από τα αντίστοιχα των emails ή των υπηρεσιών messaging. Εξάλλου, είναι σύνηθες το φαινόμενο τα SMS ειδοποιήσεων (π.χ. για καθυστερήσεις ή αναβολές δρομολογίων) να φτάνουν νωρίτερα από τα αντίστοιχα μηνύματα μέσω email.

        SMS για προσφορές και έρευνες ικανοποίησης πελατών

        Το SMS χρησιμεύει αφενός για τη συλλογή χρήσιμων πληροφοριών, και αφετέρου για την ενθάρρυνση της συμμετοχής των πελατών σε έρευνες ικανοποίησης (π.χ. με την αποστολή ενός συνδέσμου που οδηγεί σε διαδικτυακή φόρμα). Τα ευρήματα των ερευνών μπορούν να αξιοποιηθούν για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη διόρθωση πιθανών σφαλμάτων, και βέβαια για την ενδυνάμωση του brand και την ισχυροποίηση των δεσμών με τους πελάτες τους.

        Αρκετές τουριστικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το SMS προκειμένου να ενημερώσουν τους πελάτες τους για προσφορές, εκπτώσεις και διαγωνισμούς, ενώ αρκετές το αξιοποιούν για την ανανέωση της σχέσης με πρώην πελάτες. Εξάλλου, τα μηνύματα «επαναληπτικού μάρκετινγκ» λειτουργούν υπενθυμιστικά για παλαιότερους πελάτες, ενώ στην ίδια κατεύθυνση μπορούν να αξιοποιηθούν τα γραπτά μηνύματα για προσφορές της τελευταίας στιγμής.

        Αν σκοπεύετε να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες των SMS για τη βελτίωση των μεγεθών και της αποτελεσματικής λειτουργίας της επιχείρησής σας εν όψει της καλοκαιρινή σεζόν, δοκιμάστε τώρα της εύχρηστη πλατφόρμα της SMSAPI. Επισκεφτείτε την ελληνική έκδοση του website της SMSAPI στο https://www.smsapi.com/el

        - Άμεσα, γρήγορα και εξατομικευμένα, τα SMS είναι ιδανικά για την επικοινωνία των τουριστικών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους

        - Τα SMS αποδεικνύονται πολύ πιο αποδοτικά για τον τουριστικό κλάδο σε σύγκριση με τα emails ή άλλους τρόπους επικοινωνίας

        - Ειδοποιήσεις για κρατήσεις, αλλαγές και ακυρώσεις, σημαντικές πληροφορίες για το ταξίδι, ενημερωτικά μηνύματα, προσφορές και πολυδιάστατη επικοινωνία με τους πελάτες


        Γραφείο Τύπου:
        EXTROVERT | Business Communications

        Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

        Σχόλια

        Κανένα σχόλιο.


        Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

        Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


        Μοιραστείτε αυτό το θέμα

        Url
        BBcode
        HTML

        Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης