Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software

Διαγωνισμός
Κερδίστε 6 άδειες της εφαρμογής Ashampoo Cinemagraph

  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Απαντήσεις σε αυτό το θέμα

    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    Επιστροφή στην κορυφή
    Τι είναι το  content repurposing ή αλλιώς επαναπροσδιορισμός περιεχομένου ; Η αναπαραγωγή περιεχομένου είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών που τοποθετεί το επιχειρηματικό σας μήνυμα σε κάθε μορφή και σε κάθε πλατφόρμα που αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες σας.

    Ο Jafri αναφέρει τις συμβουλές από τους Derek Halpern of Social Triggers, ο οποίος βλέπει το ίδιο πλεονέκτημα για την επαναφορά του περιεχομένου: “Δεν χρειάζεται να δημιουργείτε κάθε μέρα περιεχομένο. Απλά πρέπει να εργαστείτε για να πάρετε το περιεχόμενο που έχετε ήδη στα χέρια περισσότερων ανθρώπων. ”

    Υπάρχουν επίσης ορισμένα άλλα πλεονεκτήματα στο Content Repurposing :


    Παίρνετε Boost στο SEO . Πολλαπλά κομμάτια περιεχομένου γύρω από το ίδιο θέμα μπορούν να δημιουργήσουν πρόσθετες ευκαιρίες για στόχευση μιας επιθυμητής λέξης-κλειδιού. Επιπλέον, εάν παίζετε με το επαναπροσαρμοσμένο περιεχόμενο εκτός του ιστότοπού σας, μπορείτε να λαμβάνετε ποιοτικούς συνδέσμους πίσω στον ιστότοπό σας με το πρόσθετο πλεονέκτημα του ελέγχου του anchor text στο link.

    Προσεγγίστε ένα νέο κοινό. Σε πολλές περιπτώσεις, το αρχικό σας κομμάτι περιεχομένου μπορεί να έχει κάνει την εμφάνιση του σε ένα μικρό μέρος πελατών. Η αναδημοσίευση του περιεχομένου για διαφορετικά μέσα σας επιτρέπει να συναντήσετε ένα νέο κοινό με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Ο Michael Brenner της SAP έχει έναν εξαιρετικό τρόπο να το χαρακτηρίσει: “Το πολυκαναλικό μάρκετινγκ … παρέχει το περιεχόμενο που αναζητούν τα ακροατήρια μας σε όλα τα μέρη που αναζητούν”.

    Ενισχύστε το μήνυμά σας. Η επανάληψη μπορεί να είναι ένα ουσιαστικό μέρος της αποστολής ενός μηνύματος που χάνεται. Οι Marketing’s Rule of 7  δηλώνουν ότι οι αγοραστές πρέπει να ακούσουν το μήνυμά σας επτά φορές προτού κλείσουν τη συμφωνία. Η επανόρθωση προχωρά σε μακρούς τρόπους για την επίτευξη αυτής της ποσόστωσης.

    Αποκτήστε επιπλέον εξουσιοδότηση. Η δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου σε διάφορα σημεία σε ένα μόνο θέμα μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε το Brand σας στη βιομηχανία και να διδάξετε σε άλλους να σας θεωρήσουν ως εμπειρογνώμονα.
    Πως όμως θα τα κάνετε όλα αυτά και με ποιες μεθόδους ;

    Για να λάβετε το Ebook δείτε περισσότερα στη σελίδα SEO Marketer

    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://seomarketer.gr

    Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Μοιραστείτε αυτό το θέμα

    Url
    BBcode
    HTML

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης