Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software

  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Απαντήσεις σε αυτό το θέμα

    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    Tantalord

    avatar
    Member

    Επιστροφή στην κορυφή
    Παιδιά στα 15+ χρόνια που αγοράζω προιόντα τεχνολογίας για αναβαθμίσεις κτλ, πραγματικά αυτό που βίωσα τον προηγούμενο Νοέμβρη μου είναι πρωτοφανές. Καταρχάς λόγω Black Friday μπήκα στη διαδικασία να φτιάξω ένα desktop καθώς πάλευα με laptop 4ετιας. Λοιπον παίρνω κάποια προιόντα από διάφορα μαγαζιά, και επιλέγω 2-3 πραγματάκια από το TechSupport που βρίσκεται στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης 389.
     
    Όλα οκ έρχονται,και από δικό μου λάθος παραγγειλα κουτί με m-ATX μητρική. Το βλέπω ότι δεν μου κάνει και επικοινωνώ εντός μίας ώρας με το κατάστημα για να αναφέρω ότι θέλω να το επιστρέψω. Εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς. Η κοπέλα με ενημερώνει ότι δεν δέχονται επιστροφές σε προιόντα που έχουν ανοιχθεί η συσκευασία. Καλά της λέω δεν χρησιμοποιήθηκε στη ζελατίνα του είναι με όλα τα παρελκόμενα. Μου λέει έχουμε εντολή από τον προιστάμενο να μην τα περνουμε πίσω...Απορώ με αυτά που ακούω...Ζητάω να επικοινωνήσω με τον ίδιο για να του εξηγήσω το γεγονός. Με τα πολλά δεν με βρήκε στο κινητό και είχα δώσει του σπιτιού στο οποίο πήρε και το σηκώνει ο πατέρας μου. Εξαλλος αυτός λέει δεν  δεχομαστε επιστροφές και ενας σαματας από τον τύπο να βαράει κόκκινα με φώνες ότι "τι θα κάνω εγω το κουτί" , "δεν μπορώ να το πουλήσω αν έχει ανοιχθεί", "και να το φέρετε πίσω δεν θα το πάρουμε". Ξεφυγε η κατάσταση... Προσπάθησα επανειλήμενα να το βρώ και προσωπικά ο ίδιος αλλά οι γραμματείς μπλοκάραν κάθε επικοινωνία περαιτέρω.
     
    Ξεκινάω λοιπόν και παίρνω το Συνήγορο του Καταναλωτή για τα δικαιώματα μου και ενημερώνομαι ότι έχω δικαίωμα Υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Κάνω αίτηση στο κατάστημα,καμία απάντηση ουτε με email, και κάνω καταγγελία ενώ παράλληλα βάζω και αγγελιά για πώληση. Τουλάχιστον να πάρω ένα ποσό αφού το Case είναι ολοκαίνουργιο.
     
    Περνάνε οι εβδομάδες, έρχονται οι επιστολές σε μένα και στο TechSupport, καμία απάντηση στον Φορέα η εταιρεία. Φθάνουν τέλη Φεβρουαρίου και ενημερώνονται σχετικά με τον ισχύοντα Νόμο και οτί αυτά που λένε είναι αντιφατικά και καλύπτομαι νομικά και μετα από 2-3 επιστολές ακόμα με τις διορίες που έπαιρναν για να δώσουν  απάντηση περναγαν συνεχώς,στην πρώτη προειδοποίηση απαντούν τέλη Απριλιου να επιστρέψω το κουτί να το έλεγξουν για να κλέισει η υπόθεση. Δεν ήμουν και τόσο αισιόδοξος και επιστρέφω το κουτί 02/05/2018 για έλεγχο. Με τα πολλά τηλεφωνήματα και με τον τεχνικό εξαφανισμένο( Σε ανάλογες αναφορές στο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και το [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] το κατάστημα έχει κάκιστες κριτικές έως εξωφρενικές από εξυπηρέτηση) κατάφέρνω να με πάρουν τηλέφωνο για να μου πουν για τον έλεγχο. Μιλάω με την κοπέλα μου λέει μπορούμε να σου επιστρέψουμε σχεδόν το μισό ποσό της αγοράς γιατί ανοίχθηκε η κούτα. Το προιόν ολοκαίνουργιο, η νομοθεσία αναφέρει στις ηλεκτρονικές αγορές ότι ο καταναλωτής φυσίκά έχει δικαίωμα να ελέγξει το προιον για τα χαρακτηριστικά του...και το κατάστημα στους όρους χρήσης παράβαίνει τη νομοθεσία και η υπάλληλος μου λέει η νομοθεσία έτσι ορίζει για την αξία. 
     
    Ευτυχώς μετά την πρώτη προειδοποίηση, επιβάλλονται Διοικητικά πρόστιμα σε μη συμμόρφωση και σε υποτροπή καμπάνες μεγάλες. Απλά αυτό είναι χρονοβόρο αλλά έχω πολύ καλή αντιμετώπιση και επικοινωνία με το Συνήγορο του Καταναλωτή. Επικοινώνησα και με μερικούς άλλους που είχαν εμπειρία με το κατάστημα και οι ιστορίες είναι δεκαετίας 1990" - 2000" που πηγαίναμε Στουρνάρη και σε κάτι συνοικιακά που τότε τα προιόντα ήταν και ποιο επιρρεπείς στις βλάβες.
    Παιδιά μακρύα από το εν λόγω κατάστημα,που ποιο πολύ σαν βιτρίνα πολυτελείας μου κάνει με μία αποθήκη και 2-3 κοπελίτσες στην υποδοχή για ξεκάρφωμα. Υπεύθυνοι και τεχνικοί γιοκ.

    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

    atozak

    avatar
    Senior Member

    Επιστροφή στην κορυφή
    ευχαριστώ αν και δεν είμαι καθόλου τον αγορών από το ίντερνετ αινείται ότι θα φάει μια κοινοποίηση στο Facebook  Sad

    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://www.thegreeksenergy.com

    Paulos

    avatar
    WebMaster

    Επιστροφή στην κορυφή
    Για αυτό καλά είναι να αγοράζεις απο επώνυμες εταιρείες πχ e-shop, δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε καμία συσκευή αλλά και σε αντικατάσταση μέσω εγγύησης.

    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

    Tantalord

    avatar
    Member

    Επιστροφή στην κορυφή
    Ακριβώς έτσι φίλε μου. Πληρώνεις λίγο παραπάνω και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Έτσι έκανα με κινητό από ελληνική αντιπροσωπεία, αντί τα να πάρω από σκρουτζομαγαζο παραεισαγωγης σε χαμηλότερη τιμή, αλλά και άμεσα σε πρόβλημα όλα κομπλέ με service.

    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

    jam

    avatar
    Senior Member

    Επιστροφή στην κορυφή
    καλησπέρα φίλε και εγώ αποφεύγω να αγοράσω μέσω διαδικτύου για αυτό τον λόγω.

    Υποστηρίζω πλαίσιο και public καθώς απο εξυπηρέτηση είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

    Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Μοιραστείτε αυτό το θέμα

    Url
    BBcode
    HTML

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης