Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software

  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Απαντήσεις σε αυτό το θέμα

    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    Δημοσίευση: 1 Κορυφαίες SEO Συμβουλές & προειδοποιήσεις από τη Google 2017 Την / Το Κυρ 10 Σεπ 2017, 15:22

    Επιστροφή στην κορυφή
    Η Google μοιράζεται αρκετά συχνά συμβουλές, ειδήσεις και προειδοποιήσεις με τους SEO Marketers, αλλά μπορούμε να εμπιστευτούμε μια Digital marketing εταιρεία στα πιο δύσκολα ζητήματα SEO σε μια ιστοσελίδα ; Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσω όλες τις παραμέτρους αλλά και τι πρέπει προσέχουμε, ελέγχουμε στις στρατηγικές SEO που ακολουθούμε.


    Σε πρώτη φάση θα αναλύσω τις προειδοποιήσεις της Google σχετικά με το περιεχόμενο και τη βελτιστοποίηση onpage. Αυτές οι δραστηριότητες αποτελούν τη βάση οποιασδήποτε στρατηγικής SEO – βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης, οπότε η σωστή ενημέρωση είναι το παν για την εξέλιξη των ιστοσελίδων στη Google.


    Διαβάστε επίσης : Local SEO – Τι είναι οι αναφορές Citations και ποιος ο ρόλος τους στο τοπικό SEO


    1. Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη, επισκέπτη : Καλό ή κακό για SEO; Εξαρτάται.


    Το 2017, η Google εξέφρασε κάποιες σκέψεις σχετικά με το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες και το spam. Στις αρχές του έτους, δημοσιεύτηκε μια ανάλογη ανάρτηση στο ιστολόγιο του Webmaster Central της Google. Η δημοσίευση εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να προστατεύουν τους ιστότοπους από ανεπιθύμητα μηνύματα που δημιουργούνται από χρήστες. Σε περίπτωση που δεν το διαβάσατε,δείτε παρακάτω τις βασικές τεχνικές:


    A. Κρατήστε το sofware του φόρουμ σας ενημερωμένο και patched.
    B. Προσθέστε ένα CAPTCHA.
    C. Αποκλεισμός ύποπτης συμπεριφοράς.
    D. Ελέγχετε τους κορυφαίους posters του φόρουμ σας σε καθημερινή βάση.
    E. Εξετάστε την απενεργοποίηση ορισμένων τύπων σχολίων.
    F. Αν είναι δυνατόν, αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας έτσι ώστε να αποκλείσετε την ανώνυμη δημοσίευση και να κάνετε τις αναρτήσεις από νέους χρήστες να απαιτούν έγκριση πριν εμφανιστούν δημόσια.
    G. Εξετάστε τη μαύρη λίστα προφανώς ανεπιθύμητων όρων.
    H. Χρησιμοποιήστε το χαρακτηριστικό «nofollow» για συνδέσμους – links στο πεδίο σχολίων.

    Προκαλεί ενδιαφέρον ότι η Google δεν αναφέρει ότι ο ιστότοπός σας μπορεί πραγματικά να τιμωρηθεί εάν αυτό το είδος spam εντοπιστεί.


    Αφού έχετε διαβάσει μέχρι εδώ, ένας SEO Marketer ίσως αρχίσει να σκέφτεται: «Γιατί να ασχοληθώ με το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες; Αν μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην ιστοσελίδα μου, δεν θα ήταν καλύτερο να απαλλαγώ οριστικά από όλα αυτά ; Από ότι φαίνεται όχι !


    Αφήνοντας για λίγο τα συναισθήματα και τις εικασίες, πρέπει να έχετε κατά νου:


    1. Τα κακά σχόλια μπορούν να ανιχνευθούν όπως κάθε άλλος τύπος περιεχομένου και ναι, μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη της μηχανής αναζήτησής σας.
    2. Για να ελέγξετε αν τα σχόλιά σας μετράνε, μεταβείτε στο λογαριασμό σας στο Search Console και χρησιμοποιήστε το εργαλείο »Fetch as Google» ή »Ανάκτηση ως Google». Εάν τα σχόλια εμφανίζονται στον κώδικα, τότε μετράνε.



    Ανάκτηση ως Google – Fetch as Google
     
    3. Εάν δεν διαθέτετε πόρους για να ρυθμίζετε και να διαχειρίζεστε περιεχόμενο που παράγεται από χρήστες σε τακτική βάση, είναι προτιμότερο να το απενεργοποιήσετε.


    2. Διαβάστε δυνατά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας


    Εάν ακούγεται περίεργο, ίσως να μην έχει καλή βαθμολογία στις μηχανές αναζήτησης. Όλα αυτά που σας αναφέρω είναι κατόπιν δουλειάς και εμπειρίας αλλά και Official συμβουλές από ανθρώπους της Google.


    Πώς μπορούμε να το ερμηνεύσουμε αυτό; Παραθέτω μερικές σκέψεις:


    Μετά την εισαγωγή του αλγόριθμου Hummingbird από την Google, η αναζήτηση έχει γίνει πολύ πιο conversional. Ίσως η Google θέλει να δει περισσότερα βελτιστοποιημένα κείμενα για καλύτερη SEO φωνητική αναζήτηση.

    Ή αυτός θα μπορούσε να είναι απλώς ένας άλλος τρόπος για τον εντοπισμό περιεχομένου χαμηλής ποιότητας. Εάν είναι αυτόματα μεταφρασμένο, θα είναι πολύ δύσκολο να το διαβάσετε δυνατά χωρίς να μπερδευτείτε.
    Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο είναι ότι αυτή η σύσταση ισχύει για οποιαδήποτε γλώσσα, γεγονός που με κάνει να πιστεύω ότι η Google έχει προχωρήσει αρκετά με τις τοπικές εκδόσεις της μηχανής αναζήτησης.



    Διαβάστε : Πως η Google εντοπίζει το περιεχόμενο του site σας ;
    Έτσι, εάν η σελίδα προορισμού σας διαβάζεται: «Αγοράστε μαύρα παπούτσια, τα μαύρα παπούτσια είναι # 1 τάση, καθώς μόνο τα μαύρα παπούτσια σας κάνουν να φαίνεστε πιο μαύρα» – πρέπει να κάνετε κάτι γι ‘αυτό όσο πιο γρήγορα μπορείτε !


    Διαβάστε αναλυτικά τα υπόλοιπα βήματα

    Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://seomarketer.gr

    Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Μοιραστείτε αυτό το θέμα

    Url
    BBcode
    HTML

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης