Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software

Διαγωνισμός
Δώρο 3 άδειες για το Kaspersky Internet Security 2017 & 3 άδειες για το Safe Kids

  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    » Πληροφορίες θέματος

    • Ξεκίνησε από: Paulos
    • Aναρτήθηκε στις: 01/12/2016
    • Τίτλος θέματος: Περισσότερο από το 50% των χρηστών χακαρίστηκαν τους τελευταίους 12 μήνες

    » Τυχαία θέματα

      Φόρτωση...

      Περισσότερο από το 50% των χρηστών χακαρίστηκαν τους τελευταίους 12 μήνες

      Ξεκίνησε από: Paulos, αναρτήθηκε στις 01/12/2016
      Μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το TeleSign στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τη συμμετοχή 1.300 ενηλίκων αποκαλύπτει ότι δεν είναι λιγότερο από το 51% των καταναλωτών που υπέστησαν κάποιου είδους απάτης από χάκερ κατά τους τελευταίους 12 μήνες, όπως με κάποιο κλεμμένο κωδικό πρόσβασης ή με κάποιο κλεμμένο προσωπικό λογαριασμό.

      Η έρευνα αποκαλύπτει ότι δεν είναι λιγότερο από το 31% των καταναλωτών που πιστεύει ότι οι online τους συναλλάγες αξίζουν $ 100.000 ή ακόμα περισσότερα (ενώ μερικές φορές είναι ανεκτίμητης αξίας), και αυτό είναι μία από τις αιτίες που γίνονται στόχοι από τους χάκερ.

      "Ο ίδιος κωδικό πρόσβασης σε πολλές ιστοσελίδες"

      Το 71% των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν τη χρήση του ίδιου κωδικού πρόσβασης για περισσότερες από μία ιστοσελίδα και αυτό αυξάνει τον κίνδυνο παραβίασης για τους λογαριασμούς τους. Πρόσφατα, αναφέρθηκε ότι το UK National Lottery χακαρίστηκε από εγκληματίες του κυβερνοχώρου, ανακάλυπτοντας έναν κωδικό πρόσβασης που επαναχρησιμοποιούνται σε άλλες ιστοσελίδες, καταφέρνοντας να διεισδύσουν στους κύριους servers.

      Οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν λιγότερο από 5 κωδικούς πρόσβασης για την προστασία όλων των λογαριασμών τους, και οι μισοί από αυτούς δεν έχουν ακόμη αλλάξει τον κωδικό πρόσβασής τους τα τελευταία πέντε χρόνια ή και περισσότερο.

      Από την καλή πλευρά, η χρήση του ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων έχει αυξηθεί μεταξύ του 2015 και του 2016 κατά 18%, και τώρα το 46% των καταναλωτών το χρησιμοποιούν. Σε περίπτωση που αναρωτιέστε γιατί οι χρήστες δεν ρυθμίζουν τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων για τους λογαριασμούς τους, το 35% καταναλωτών δεν γνωρίζουν καν ότι υπήρχε αυτή η δυνατότητα, ενώ το 27% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τι είναι αυτό. Το 23% είπαν ότι δεν ξέρουν πώς να το ενεργοποιήσουν.





      Μετάφραση άρθρου από το thegreeksenergy.com

      Πηγή: softpedia.com

      Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

      Κανένα σχόλιο.


      Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

      Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


      Μοιραστείτε αυτό το θέμα

      Url
      BBcode
      HTML

      Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης